Deprecated: Non-static method IS_IU_Import_Users::init() should not be called statically in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-content/plugins/import-users-from-csv/import-users-from-csv.php on line 374

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-includes/pomo/translations.php on line 202

Deprecated: Non-static method IS_IU_Import_Users::process_csv() should not be called statically in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-includes/plugin.php on line 496
Inbjuden till årsmöte, den 15 november | LFDK

Notice: Array to string conversion in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-includes/nav-menu.php on line 604

Notice: Indirect modification of overloaded property WP_Post::$Array has no effect in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-includes/nav-menu.php on line 604

Warning: Illegal string offset 'output_key' in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-includes/nav-menu.php on line 604

Inbjuden till årsmöte, den 15 november

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/ostgotad/public_html/lfdk.se/wp-content/plugins/email-address-encoder/email-address-encoder.php on line 90

Välkommen på årsmöte och 80-årsjubileum!

Linköpings fotbolldomareklubb, LFDK, har nöjet att bjuda in dig till årsmöte och tillika ett jubileum för att klubben fyller 80 år. 15 november kommer detta gå av stapeln.

Schemat i korthet

Vi kommer att starta dagen kl. 15 med diverse aktiviteter.

Kl. 17 kommer vi att börja årsmötet.

Kl. 18 bjuder vi på middag.

Kl. 20.45 visar vi Sverige – Montenegro på storbilds-TV.

Anmälan

Vi behöver vet hur många som kommer och därför behöver vi din anmälan. Du gör detta genom att skicka ett mail till info@lfdk.se eller ringer ordförande Jon Lindholm på 070 248 14 90.

Det är naturligtvis helt okej att enbart delta på årsmötet, eller att bara stanna över årsmötet och middagen. Dock är det obligatoriskt för medlemmar att delta på årsmötet om man tänker kommer på middagen och se matchen.  OBS, om du har allergier/specialkost ange även detta. Din anmälan behöver vi senast 9 november!

På årsmötet kommer vi även att välja ett antal poster till styrelsen. Är du intressead av att hjälpa klubben kan du kontakta Bego Mujcin (bego.mujcin@hotmail.com), som är sammankallande i valberedningen. Utöver Bego är även Hanna Karlsson och Johnny Bojestig med i valberedningen.

Årsmötet kommer att vara i en lokal på Aftongatan i Vidingsjö (Karta).

Vi ser fram emot din anmälan. Vi ses den 15 november!